Absolútne Chudnutie Recenzie

chudnutie, chudnutie, diéta výživy šťavy

Dokumentárny film maker Vanessa Engle obracia svoju pozornosť na svete chudnutie klubov v BBC Vitajte vo Svete chudnutie. Ale to nie je program o obezite, povie Lara Prendergast. Aj tento týždeň bol tak odpadky na potraviny, predné (naozaj to bolo veľmi nudné a nie zvlášť dobrý syn buď múdry!) Myslel som, že by som vám priniesť všetky skvelý recept sme si užili niekoľko krát v priebehu posledných pár týždňov - Západnej Afriky, Kari. Ak ste na Chudnutie Sveta, potom je okolo 2 syns v časti ako jediná vec, ktorú musíte počítať, je Mango Chutney. Pôvodná verzia toto bol nájdený v starom ASDA Možnosti Kuchárka, ale som prispôsobený to niečo na môj vkus a aby sa to viac chudnutie prostrediu!

Využite kalórií výpisov na ponuky (alebo on-line vopred), aby ste našli nižšiu kalorické možnosti, nechcem, aby čokoľvek, čo to bolo super-veľké, a zvážte zdieľanie entrées (alebo žiadajú o pol byť zabalené tak, aby sa domov skôr, než začnete jesť). Alebo predjedlo alebo šalát ako svoje hlavné jedlo. Čítanie počas celého menu pred vami, aby a klásť otázky váš server alebo kuchár môže pomôcť nasmerovať vás k zdravším, dolné kalorické voľby.

Žiadosti, ktoré jedál byť pripravený žiadny, alebo minimálny, maslo, olej, alebo iné high-tuk zložiek, a požiadať šalátových zálievok na strane tak môžete nastaviť, koľko budete používať. A buďte si vedomí menu triky", ktoré reštaurácií použiť na zvýšenie predaja —často lacnejšie a menej zdravé potraviny.

Potraviny obmedzenia však treba pristupovať jemne. Niektorí ľudia nemajú tolerovať tesný potravín diéty v dlhodobom horizonte, a oni začnú odpovedať na ich silná túžba po jedle podľa upchávky s tým, čo vidia viac často ako ich diéta povoľuje ich. To je jeden spôsob, ako rozvíjať závislosť na jedle , takže musíte byť opatrný, viac ako toto. Ak sa ocitnete pocit nutkanie pohltí non-zdravé občerstvenie alebo jedlo, snažte sa jesť len trochu uspokojiť svoju myseľ rave a chuťové receptory. Skúste znížiť takéto situácie postupne v čase.

Čerstvé rezané zeleninu s 2 lyžice dip/obliekania (170 kalórií, 3.


5 g vlákniny): Podľa 2015-2020 Stravovacie Usmernenia pre Američanov , viac ako 80 percent z nás nejedia minimálnu dennú odporúčanie 3 porcie zeleniny za deň. Snacking na čerstvé rezané zeleninu a dip vám pomôže dosiahnuť váš cieľ vyrábať. Uspokojovanie crunch mrkvu, cukor snap hrach a bell paprika je skvelý sub pre čipy. A štúdie, ktoré ukazujú, servírovanie čerstvej zeleniny s dresingom alebo dip, ako hummus, ktorý obsahuje tuk, zvyšuje vstrebávanie prospešné karotenoidov a ďalších antioxidantov.

Kvapalina môžete použiť, aby sa vaše smoothies ovplyvňuje ich výživovú hodnotu. Vyhnúť mastné tekutiny - ako plnotučné mlieko - alebo sladký možnosti, ako sladené sója alebo mandľového mlieka. Namiesto toho použite nonfat mlieko, ktoré obsahuje 91 kalórií na 1-pohár slúžiace; sójové mlieko, nesladené, ktorý má 80 kalórií na porciu; nesladené mandľové mlieko na 39 kalórií na porciu; alebo kokosové mlieko nápoj, ktorý má 71 kalórií na porciu. Tieto možnosti ešte pridať smetanovost na váš smoothie, ale aby sa obsah kalórií menej. Sú tiež vysoký obsah vápnika, poskytuje takmer jednu tretinu svojho denného hodnotu. To je dobré pre chudnutie, pretože vyššie-vápnik diéty sú prepojené na chudnutie, podľa recenzie uverejnenej v Journal of Nutrition v roku 2003.